Jumaat, 10 Julai 2020

LAWAK KAMPUS KOMPILASI MANTAP 4 - Keith


Walaupun Lawak Kampus memang terbit dalam bentuk berjilid (tak silap sekarang telah menjangkau ke jilid yang ke 35), hamba lebih suka menunggu versi kompilasi mantap ini. Ia kelihatan tegap dan tebal umpama sebuah kitab dengan penambahan kartun atau lakaran istimewa serta berita-berita tambahan yang berkaitan Lawak Kampus ataupun pelukisnya. Bagi kompilasi ini ia merupakan gabungan jilid 16-20. 

Seperti kebiasaannya ia akan dimulakan dengan persembahan kartun baru yang belum pernah tersiar di mana-mana. Kali ini Keith mempersembahkan kartun bertajuk Fortune Cookies. Pada penghujung buku Keith menyelitkan buku-buku yang beliau beli/baca serta figura yang ada dalam simpanan beliau. Ia diikuti dengan beberapa berita atau artikel berkenaan Lawak Kampus sejak beberapa tahun lalu hingga yang terkini. Kompilasi ini turut datang dengan dua set pelekat karakter Lawak Kampus.

Yang paling menarik semua mukasuratnya adalah berwarna!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

NONI - Abdullah Hussain

  Buku ini agak buruk keadaannya. Ia adalah sebuah buku lupus daripada perpustakaan. Hamba belinya daripada seorang penjual buku terpakai di...