Selasa, 15 Februari 2022

KENITRA - Sebuah Impian Yang Terlaksana

Foto kredit Jazmanie Shafawi

 

Sejak 10 tahun blog ini hidup, hamba lebih banyak menulis tentang buku orang lain. Walaupun tulisan berkenaan hanyalah satu bentuk latihan peribadi bagi hamba, ia secara tak lansung menjadi satu promosi buat buku berkenaan dan penulisnya.

Hasrat untuk menulis dan mempunyai buku sendiri itu ada namun hamba belum mendapat 'caranya'. Sehinggalah apabila negara kita berPKP buat kali keduanya tahun lalu, hamba gunakan masa berkenaan untuk menulis. 

Inilah buku hamba - KENITRA, sebuah rakaman kembara ilmu di bumi Maghribi. Sebagai penulis yang menerbitkan buku secara indie, tentulah hamba juga berperasaan sama seperti penulis lain yang mahukan bukunya dibaca oleh khalayak ramai. Tetapi hamba sedar, orang yang tiada nama seperti hamba tentunya perlu berjuang hebat bagi mempromosikan buku sendiri.

Maka di ruang yang terhad ini hamba persembahkan KENITRA untuk anda semua. KENITRA berharga RM45 (tidak termasuk pos) dan boleh didapati dengan menekan link berikut :- https://wa.me/60173952676


Terima kasih atas sokongan anda!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KITAB TAMADUN ROM - Hafizul Adnen

  Tebal sungguh buku ini. Berminggu juga hamba ambil masa nak menyudahkannya. Hafizul Adnen menghidangkan kepada pembaca perkara yang jarang...