Khamis, 7 Mei 2015

BELAKANG RUMAH STUDIO

Sempena dengan satu majlis yang akan dianjurkan oleh jabatan pada minggu hadapan, hamba dan sahabat En. Khalid Rusli telah merancang untuk mengadakan satu 'studio pacak' di lokasi majlis tersebut. Projek yang kami namakan 'Belakang Rumah Studio' ini akan menyediakan khidmat fotografi dengan harga yang berpatutan. Kalau orang bertanya kenapa harga kami murah sangat jawapan hamba mudah sahaja, kami berdua bukannya jurugambar professional yang ada kelulusan khas dalam bidang berkenaan. Bakat kami diasah secara kendiri sahaja, justeru adalah tidak wajar kami mengenakan bayaran yang terlalu tinggi.

Jadi sempena pengenalan projek ini anak-anak buah hamba di opis telah 'didera' untuk menjadi model bagi menjayakan satu sesi fotografi ringkas. Insya Allah jika projek ini berjaya, Belakang Rumah Studio akan menyediakan perkhidmatan photoshoot di rumah pelanggan pula.













1 ulasan:

PODCAST - Naim Tamdjis

  Kalau diperhatikan tahun ini agak kurang bahan bacaan yang dapat hamba baca dan buat ulasannya di blog ini. Sejak bertukar tempat kerja pa...